Teksty wierszowane w praktyce życia społecznego w drugiej połowie XIX wieku: Tadeusz Budrewicz, Między rymem a Muzą, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2017, ss. 264

Main Article Content

Iwona Steczko

Abstrakt

brak

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

Jak cytować
Steczko, I. (2020) „Teksty wierszowane w praktyce życia społecznego w drugiej połowie XIX wieku: Tadeusz Budrewicz, Między rymem a Muzą, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2017, ss. 264”, ANNALES UNIVERSITATIS PAEDAGOGICAE CRACOVIENSIS. STUDIA LINGUISTICA, (12), s. 374–379. doi: 10.24917/20831765.12.37.
Dział
Artykuły recenzyjne

Bibliografia

Budrewicz T., 2016, Wierszobranie (druga połowa XIX wieku), Kraków.
Google Scholar

Dunin-Horkawicz J., 2006, Wiersze w prasie. Zapomniany gatunek publicystyki, „Media Kultura – Społeczeństwo”, nr 1, s. 41–56.
Google Scholar

Hombek D., 1988, Reklama wydawnicza i księgarska w „Gazecie Warszawskiej” w latach 1764–1795, Kielce.
Google Scholar

Godlewski G., Mencwel A., Sulima R., 2004, Antropologia słowa, Warszawa.
Google Scholar

Godlewski G., 2004, Literatura i literatury. O kilku przesłankach możliwej, a nawet koniecznej, lecz wciąż jeszcze nie istniejącej antropologii literatury, [w:] Narracja i tożsamość. Narracje w kulturze, red. W. Bolecki, R. Nycz, Warszawa, s. 68–101.
Google Scholar

Godlewski G., 2008, Słowo – pismo – sztuka słowa. Perspektywy antropologiczne, Warszawa.
Google Scholar

Janiak-Jasińska A., 1998, Aby wpadło w oko... O reklamie handlowej w Królestwie Polskim w początkach XX wieku na podstawie ogłoszeń prasowych, Warszawa.
Google Scholar

Łuczak A., 2012, Retro reklama. Za kulisami warszawskiego biznesu reklamowego w XIX wieku, Warszawa.
Google Scholar

Łukasiewicz J., 1992, Wiersze w gazetach 1945–1949, Wrocław.
Google Scholar

Macierzyński W.Ł., 2004a, Reklama handlowa w prasie Królestwa Polskiego w drugiej połowie XIX i na początku XX wieku, Radom.
Google Scholar

Macierzyński W.Ł., 2004b, Reklama handlowa w „Gazecie Radomskiej” w latach 1884-1917, Radom.
Google Scholar

Nycz R., Walas T. (red.), 2012, Kulturowa teoria literatury 2. Poetyki, problematyki, interpretacje, Kraków.
Google Scholar

Rejter Artur, 2008, Genologia lingwistyczna w perspektywie analiz dyskursu – szansei ograniczenia, „Tekst i dyskurs – Text und Diskurs” 1, s. 17–30.
Google Scholar

Schabowska M., 1990, Słownictwo reklam i anonsów prasowych zamieszczonych w „Czasie” (1890–1895), Kraków.
Google Scholar

Tryksza A., 2007, Rym i rytm. O funkcji wiersza w reklamie, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 25, s. 159–169.
Google Scholar

Witosz B., 2005, Genologia lingwistyczna. Zarys problematyki, Katowice.
Google Scholar

Wojtak M., 2004–2005, Genologia tekstów użytkowych, „Postscriptum” nr 2–1(48–49), s. 156–171.
Google Scholar

Wojtak M., 2011, O relacjach dyskursu, stylu, gatunku i tekstu, „Tekst i dyskurs – Text und Diskurs” 4, s. 69–79.
Google Scholar

Wolny-Zamorzyński K., Kaliszewski A., Furman W., 2006, Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język, Warszawa.
Google Scholar